Gabbii

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Gabbii - 24 februari 2013 15:04

Det känns som det var en evighet sen jag skrev här senast men skulle vilja säga att, det är nog en till evighet innan jag skriver här igen. Senast skrev jag 2012-05-01 och de var om cykling. Seriöst är jag en noob eller vad..?! Ska nog lägga ner bloggen eller starta om den helt... Har inte riktigt bestämt mig. Ska börja göra annat, typ inte vet jag. Har DeviantArt och Tumblr, så jag kan hålla mig till de eftersom engelska är mer mitt ämne än svenska. Tror till och med att jag kommer stava fel på en massa om jag skulle ha en blogg. Höll på att skriva enn istället för en, good job! Nå ja. Sidorna till min Tumblr och DeviantArt kommer längst ner på det här inlägget. Har ju också en blogg på blogg.se, herregud och fru gud och lilla pojken Jesus detta kommer ta tid. Men dom uppfann ju kopiera och klistra för en anledning xD. Tack gode gud för de! Ska nog packa ihop mina grejer här och dra eller kanske stanna. Hmm... vi får se om någon da antar jag väll. BYE!

http://askgabbii.tumblr.com/
http://gabbii99.deviantart.com/

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards